mandag den 6. august 2018

Hviledag - dag 71 - 0 km - 2335 km

Det har været en stille og fin dag.
Startede med at spise morgenmad her på stedet - meget lækkert og velassorteret og med udsigt til Mille nede på stranden.
Jeg har ikke sovet så meget i nat for smerter, men det er alligevel bedre, end da jeg kom. Og så var jeg glad for at være under tag - det har silet ned og tordnet pænt heftigt både i nat og i formiddag.
Ved frokosttid gik jeg ned til SPAfyren og tilbragte et par timer med at lade kroppen smelte i de forskellige saunaer og bade, og jeg nød også en smoothie med udsigt til smukke og fantastiske Mille. Det er lidt sjovt - jeg tror hjemme i Danmark, jeg har været på SPA to gange i hele mit liv. På turen her har jeg været en dag i Hölick og nu to dage her. Ved ikke om mit behov for lidt luxus er større, når dagene ofte er rough camping, men det har været godt for krop og sjæl begge steder.
Ved totiden var det tid til behandling. I dag var det Helena, som kan shiatsu og også er healer. Det var en meget fin behandling, og hun sagde, at hun oplevede kroppens signaler som reaktion på, at det meget har været vilje og intellekt, der har været drivkraft, og måske på det seneste mindre følelserne. Interessant tanke. Tak Helena - for din tid og tanker.
Jeg er spændt på hvordan det går med at sove i nat - det er altid lakmusprøven, og i morgen tidlig tager jeg beslutning om, hvad jeg gør herfra.
Det har været og er rigtig skønt at være her, og ikke mindst folkene på SPAfyren har været så gode. Da jeg sagde farvel til Jenni, gav hun mig en lille gavepose med lidt produkter fra stedet som minde - og sagde tilmed tak for at jeg havde været der og sagde tak for den, jeg er. Åh - det er lidt svært at skrive, og det føles lidt stort - men det sagde hun, og jeg sagde bare tak, og sagde også tak for hende og stedet.
Glæder mig til dagen i morgen og hvad den bringer.
Billedet er taget af Åke og Carina i Bureå gästhamn - har ikke så mange billeder af mig selv :-)

2 kommentarer:

  1. Kære Nenia. Sender dig gode tanker og håber du får en god nats søvn. Din krop er både bomstærk og følsom på samme tid, og det er godt sådan. Knus fra mig

    SvarSlet
  2. Hej Nenia!
    Vad fin bilden blev. 😊
    Det ser verkligen ut som du.
    Lycklig och glad med Mille. 😊

    Åke Paldanius

    SvarSlet