onsdag den 25. juli 2018

Endnu en hviledag - dag 59 - 0 km - 2083 km

Vågnede i en seng i morges ....det er en luxus!
Og ellers er dagen gået med at hvile og sove og ligge med varmepude. Har også tjekket at telt og Mille har det godt.
Jeg har stadig for mange smerter til at fortsætte og har været meget i tvivl om præcis, hvad jeg skulle gøre. Dagene er selvfølgelig lettere, når de bare kører, og vi kommer videre. Jeg havde overvejet at stikke videre til midnat i aften, hvor der var et lille hul i vinden, men jeg ville havne et helt øde sted, og fredag er der lovet 10-12 m/s fra N. Og så er jeg som sagt ikke fysisk klar.
Jeg har fået en tid hos en Naprapat (som jeg ikke lige ved hvad præcist er) i morgen tidlig kl 9 i Umeå, og der går en bus herfra Norrmjöle derind kl 7:45. Kroppen har det lidt bedre, men det føles som om noget skal "knækkes" på plads, og jeg håber det kan hjælpe.
Teknisk set betyder det, at jeg afbryder turen et par dage, så jeg gerne må køre i bus ind til Umeå.
Dem af jer der kan sende lys og engle, må gerne gøre det.
Det føles som en rigtig beslutning, men jeg føler også usikkerhed over, at jeg ikke ved, hvad dagene nu bringer.
Tak til Essa og Michael og Jacob og min mor og alle jer, der har skrevet gode ord og tanker i løbet af dagen.
Vil bruge det som jeg ofte har hørt min mor og mormor sige: Gud i vold!
Billedet er fra det fine hus her - det var oprindeligt en kirke (bönhuss) som man måske kan se på de flotte vinduer, og så huset fuldt af engle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar