fredag den 29. juni 2018

Hviledag - dag 33 - 0 km - 1132 km

Det har været en vidunderlig dag.
Vågnede kl 4 - og sov videre til kl næsten 7.
Har gjort hovedrent i teltet og alt grej. Har fået vasket lidt tøj - synes cowboybukserne ikke helt var, så jeg kunne gå til middag i dem - og fik lavet en anordning til at tørre dem. Har set at Niels på kajaktur ofte bruger bugserlinen til at tørre tøj, på og prøvede at bruge inspirationen lidt kreativt. Har sovet og læst i min svenske bog.
På et tidspunkt kom ejeren Lars forbi med hunden Såffy og hilste på - han er et virkelig varmt og imødekommende menneske, og han og Såffy skulle også komme til middag i aften.
Senere gik jeg en tur i skoven og plukkede en lille buket til Gunilla og Ingemar, og så klokken halv seks gik jeg op til dem, og vi startede med en drink udenfor - en svensk whisky som var ret lækker. Og så har den ellers stået på lækker middag med smuk udsigt og gode udvekslinger om verden og livet og også lidt søkort og gode anbefalinger til den videre tur.
Tak af hjertet til jer alle tre - det har været en vidunderlig aften med selskab og mad, der var godt for krop og sjæl.
Nu vil jeg hoppe i seng og komme på vandet tidligt i morgen.
Sender gode tanker og kærlighed til alle jer derhjemme - nære og kære, alle jer der bor i mit hjerte.
Godnat herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar